Hikemates je najväčší turistický klub na Slovensku, ktorého cieľom je spájať hory a ľudí. Hikemates je okrem iného aj organizátorom rôznych komunitných turistických výstupov či akcií s cieľom rozvíjania turistiky, zveľaďovania a rekonštruovania turistickej infraštruktúry na slovensku.
Hikemates spolu s členmi v roku 2023:
Hikemates okrem rôznych komunitných výstupov či akcií pravidelne vydáva svoj vlastný magazín. Do produktového portólia Hikemates okrem magazínu spadá turistické členstvo, či knihy ako napríklad Tam Hore alebo na Chrbte.
Hlavným problémom projektu bolo, že pri výkonnostných kampaniach sme pri spustení kampaní zameraných na nové produkty rýchlo vyčerpali cieľovú skupinu, čo následne viedlo k poklesu výkonnosti kampaní a ich nerentabilnosti.
Preto sa primárnym cieľom v roku 2023 stalo zvýšenie povedomia o Hikemates v turistickej komunite, akvizícia nových potenciálnych zákazníkov predstavenie produktového portófia Hikemates a vytvorenie dopytu po produktoch
Aby sme dokázali naplniť primárne ciele na rok 2023, s klientom sme si stanovili nasledovné KPIs:
Brand KPIs
Performance KPIs
Inšpirovali sme sa od Byron Sharp “The key to brand growth is acquiring new customers. Brands that do not attract new buyers will soon stagnate.”, pripravili sme novú stratégiu kampaní so zameraním na top of funnel (TOF), v rámci ktorej sme pracovali na zvýšení povedomia a oslovenia nových potenciálnych zákazníkov Hikemates.
V TOF časti kampaní sme vylúčili všetkých návštevníkov webu za posledných 180 dní, ale aj ľudí, ktorí akýmkoľvek spôsobom interagovali so sociálnymi sieťami Hikemates za posledných 540 dní, aby sme sa naozaj zameriavali len na nových ľudí, ktorí o Hikemates s najväčšou pravdepodobnosťou ešte nepočuli.
Ako kreatívy v TOF sme využívali príspevky zo sociálnych sietí, pomocou ktorých sme novým ľudom posúvali informácie o všetkých komunitných akciách Hikemates (obnovovanie chodníkov, stavby turistických mostov, komunitné výstupy, stavba a otvorenie útulne a pod.)
Kampane v TOF časti sme optimalizovali na Reach, aby sme získali čo najväčší zásah z turistickej cieľovej skupiny na SK, ale zároveň aj na Engagement, pomocou ktorého sme zbierali interakcie pre RMK publiká zo sociálnych sietí. Vzhľadom k tomu, že FB do engagement ráta takmer každé kliknutie na reklamu, vytvorili sme si vlastnú engagement metríku zohľadňujúcu len reactions, share a comments, na ktorú sme optimalizovali.
V rámci predajných kampaní nám vždy najlepšie fungovali remarketingové publiká, vzhľadom k tomu že produkty Hikemates ako napr. knižky Tam Hore, Na Chrbte alebo Magazíny sú mierne drahšie, preto ich ľudia nepoznajúci Hikemates nakupujú len zriedka. Práve z toho dôvodu sme sa pri zamerali na kumuláciu a zvyšovanie objemu remarketingových publík pomocou TOF kampaní.
Ozvite sa nám a poďme sa o tom nezáväzne porozprávať. Radi si vypočujeme vaše potreby a ukážeme vám dostupné možnosti, ako dosiahnuť výsledky, ktoré majú skutočný dopad.
Zníženie výdavkov
Zníženie ceny za konverziu